19.9.11

nu i praktik

Hej alle søde læsere! Jeg ville bare fortælle jer, at jeg er i praktik lige for tiden, som maler. Slet ikke fordi, det er det, jeg vil, men fordi jeg gerne vil opleve hvordan det er, at være have sit eget firma, og hvordan det fungere. Blev sat til at feje støv op, så mine sko endte som billederne vist ovenfor.
Jeg faldt over en lille seddel, som var klistret fast på en væg, da jeg sammen med maleren var ude ved nogle kunder, og syntes den var så sød, at jeg måtte tage et billed, hehe :-). Jeg håber i har haft en vidunderlig start på ugen, ligesom jeg.


Knus.

3 kommentarer:

  1. Sikken fin blog, tillykke med den! :)
    Du må meget gerne blive fast læser på min blog, da jeg ikke har så mange. Så bliver jeg også på din!! :)

    ninapratt.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Vi kigger da gerne forbi :-) Og tusind tak for din kommentar.

    SvarSlet
  3. Rigtig flot blog :)
    Kig gerne forbi,

    ninapratt.blogspot.com

    SvarSlet