24.9.11

a world becomes colorful


Det er vidunderligt at sidde og kigge ud af sit vindue, mens himlen forvandles fra grå til rød.
Og jeg er tilfældigvis den slags person, der er nødt til at tage et billede, og gribe de øjeblikke - så min computer er fyldt med en masse solnedgangs-billeder, haha. Hvis man så oven i købet når man har "Fly" af Nicki Minaj ft. Rihanna, i høretelefonerne, så får man altså lidt en stemning af, at der er noget stort, der skal til at ske ... Altså sådan en spændings-agtig stemning. Kender I det, eller er det bare mig? :-D Det er i hvertfald en skøn sang!
Jeg var oppe klokken 4, for at tage på arbejde, så jeg er ret smadret her til aften. Jeg håber i har haft en dejlig lørdag.

Knus

3 kommentarer:

  1. Mind blowing pictures. Super cool and fantastic sharing.

    Watch South Park Episodes

    SvarSlet
  2. Ej sikke nogle vildt fantatiske billeder(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og forbi min give away, hvor man kan vinde noget sminke(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Må lige give de to andre ret - virkelig nogle gode billeder. Og fin, personlig blog :)
    - Nina, ninawillads.blogspot.com

    SvarSlet