22.4.12

My Trip To New York - Times Square + Limo tur

Hvis selve New York ikke overvælder dig, så lover jeg dig for, at Times Square vil! Times Square er et sted, du skal opleve med dine egne øjne, hvis du spørger mig. Først der opdager du, hvor et specielt sted det er. Jeg tror Times Square er mit yndlings sted i New York. Det var også her, vi gik ind i vores Limo, som vi havde for os selv i 3 timer. Vi blev kørt rundt i de mest specielle steder. Vi følte os berømte! (Hahah). Folk tog billeder af os, filmede os og pegede på os. På det sidste billede, kørte vi igennem Times Square, mens de to personer på billedet og jeg havde vores hoveder ud ad vinduet og vinkede til folk. Det var så fedt! Det var helt trist at skulle gå ud ad den igen, haha. Men rigtig fedt at prøve en tur i Limo! :) x

Ingen kommentarer:

Send en kommentar