10.5.12

music I'm listening to atm


Lots of Ed Sheeran! Jeg elsker ham. Når jeg får (min første) løn, skal jeg som det første købe hans album. Det er mig en gåde, hvorfor jeg ikke har købt den noget før. Jeg elsker den måde han synger på, jeg elsker hans lyrik. Kender I til sangen 'Moments' ? Den er skrevet af ham for 4 år siden til sin ekskæreste. Han har ikke selv sunget den (så vidt jeg ved), men har i stedet givet den til One Direction, som har indspillet den. Teksten er virkelig smuk! 'Small Bump' som er en af de sange, jeg har sat ind her, er også en han har skrevet selv (om en veninde og hendes baby). Hvad synes I om ham? x

2 kommentarer:

  1. Hey krølle! :D
    - Ed Sheeran er super talentfuld, men "Skinny Love" er altså mindst 1541234 gange bedre med Bon Iver!!!
    - fed blog forresten :D
    Lindgaard! ^^

    Bon Iver - Skinny Love -> http://www.youtube.com/watch?v=UrMmr1oMPGA

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lindgaard! :D ja, hans version er virkelig også god!
      - tak! :)<3

      Slet